FFT

Egy kedves barátom meghívására a szombati napot HOLLÓVÖLGY-ben megrendezett három napos Fiatal Felnőttek Táborában töltöttem és  18-21 év közötti fiataloknak a kamaszkor, ifjú felnőttkori férfi-női viszonyok alakulásáról és a szülői mintákról előadást tartottam.
Először elgondolkodtam, vajon mit is tudnék mondani én, azután pedig azon, hogy miként. Tartottam attól, hogy kicsit "poros", döcögős leszek, mint egy oldtimer amit hosszú évtizedek után végre kitolnak a csűrből, hogy induljon a monacói nagydíjon. Mivel már egy ideje felhagytam az előre tervezgetéssel, nem foglalkoztam tovább a dologgal, ha ott leszünk majd meglátjuk mi lesz.
Kedves barátok, fiatal emberek és a természet fogadott.
Jó volt látni az érdeklődésüket, a nyitottságukat, hogy ilyen fiatalon, a nyár közepén (ami tudjuk, hogy nem a befelé fordulás, az önmegismerés és önvizsgálat ideje) bevállalták, hogy ebben a táborban kicsit közelebb kerüljenek önmagukhoz, az érzéseikhez, és megértsenek néhány dolgot a csoportos gyakorlatokon, előadásokon és beszélgetéseken keresztül. Nem volt alá, vagy fölé pozicionálás, egyenrangú félként kezeltek, intelligensen, nyitottan, érdeklődve álltak a hallottakhoz és a tapasztaltakhoz. A közös gyakorlatok pedig igazán elgondolkodtatóak és felkavaróak voltak, rengeteg érzés, gondolat, kép merült fel mindenkivel kapcsolatban, amiket az első észrevételezés után magamban is meg kellett vizsgálni, vajon mi és mennyi van meg ezekből bennem is...
Köszönöm nektek a közös élményt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések