Kígyóbőr


Van egy fixa ideám. Nem szeretek olyasmiről beszélni, amiről fogalmam sincs. Nem láttam, nem olvastam, nem éltem át stb. Ehhez tartom magam az un. tanácsadások során is.
Igaz, most még "útközben" vagyok, tehát ez a szakasz nem zárult le, így ez inkább egy bejelentkezés a "dolgok közepéről", mintsem összefoglalása a történteknek.
Személyes élmény. Olyan anonim asztrológusos beszámoló...

Szaturnusz tranzitokról látok, olvasok írásokat mostanában... 12. ház, I. ház...

Talán erősebben fókuszálok erre a dologra, hiszen nekem is éppen egyes házban tranzitál a Szaturnusz.

Olvashatjuk itt-ott, hogy a 12. ház lebont, felold, megsemmisít.

Az mindenesetre igaz, hogy személyiségünk azon megnyilvánulásait, amik már inkább hátráltató, mintsem segítő funkciót töltenek be, ezen tranzit alatt magunk mögött hagyjuk, mint kígyó a bőrét, levetjük őket.

Mindez számomra a 12. ház méhében cseppet sem volt nyugtalanító, vagy kellemetlen.
Ez az időszak lehetőséget teremtett a világtól való elvonulásra, a csendes, nyugodt "vedlésre"egy tanyán.

Az már más kérdés, hogy az azt követő időszak (átvonulás az ascendensen és az I. házon, ami még tart) leginkább a teljes meztelenségre hasonlít, vagy ha a kígyós hasonlatnál maradunk, a levedlett bőr alatt megjelenő új bőr még igen érzékeny és alakulóban van. Keresem az új ruhám, egy olyan öltözéket, amely idomul a megváltozott külső-belső körülményekhez.

Mindezt megelőzte a Neptun és a Plútó önmagával alkotott kvadrátja, később az Uránusz-Uránusz oppozíció, és várat magára a Szaturnusz második szembenállása önmagával.

Erre az időszakra a Ji-King a 48. jelet küldte...


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések